loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 178 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (0)

Cm Gm

مهربون من همه جون من فدای احساس قشنگت

D Bb F

وقتی نگاه می کنی میگی دوسم داری بگیر دستامو تو دستت

Cm Gm

حتی خاطرات تلخ بین ما واسه من خیلی قشنگه

D Bb F

وقتی پیشمی نزدیکمی دلامون با هم یه رنگه

Cm Gm

نازی نازی نازنینم دل بی تو میمیره

D Bb F

تن سردم تازه داره با تو جون میگیره

Cm Gm

نازی نازی نازنینم مثل تو کی دیگه

D Bb F

می تونه بهم نشون بده زندگی شیرینه

Cm Gm

نازنین من میبینی که من دارم واسه تو میخونم

D Bb F

نه شعار میدم نه قصه می خونم بدون قدرتو می دونم

Cm Gm

از اولین نگاه درست عین فیلما توی قلبم نشستی

D Bb F

خاطر خوام کردی دلمو بردی وقتی کرواتمو بستی

Cm Gm

نازی نازی نازنینم دل بی تو میمیره

D Bb F

تن سردم تازه داره با تو جون میگیره

Cm Gm

نازی نازی نازنینم مثل تو کی دیگه

D Bb F

می تونه بهم نشون بده آره زندگی شیرینه

Cm Gm

نازنین عاشقم باش سر به سرم نزار بیا مال من باش

D Bb F

از چشات دارم میخونم میخوام با تو بمونم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 800
  • بازدید ماه : 1,761
  • بازدید سال : 11,093
  • بازدید کلی : 158,762