loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 833 پنجشنبه 1391/06/09 نظرات (1)


Dm........A.......Bb....Gm............A.........Bb.........Dm...A............Dm....A........

آهاي مردم دنيا , آهاي مردم دنيا , گله دارم گله دارم , من از عالم و آدم گله دارم گله دارم

Dm........A.......Bb.........Gm............A.........Bb.........Dm...A............Dm....A........

آهاي مردم دنيا , آهاي مردم دنيا , گله دارم گله دارم , من از دست خدا هم گله دارم گله دارم

Dm......A..........................Dm..............A............Dm......

شما که حرمت عشق رو شکستين , کمر به کشتن عاطفه بستين

Dm......A.................Bb...........A.....................Gm...........

شما که روي دل قيمت گذاشتين , که حرمت عشق رو نگه نداشتين

Dm........A.......Bb.........Gm............A.........Bb.........Dm...A............Dm....A........

آهاي مردم دنيا , آهاي مردم دنيا , گله دارم گله دارم , من از دست خدا هم گله دارم گله دارم

Dm.........A.........................Gm....A..Dm......Gm.......Dm...........

فرياد من شکايته يه روح بي قراره , روحي که خسته از همه زخمي روزگاره

.........Dm...............A.....................Gm.......A.....Dm....Gm...........Dm.......

گلايه من از شما حکايت خودم نيست , براي من که از شما سوختن و گم شدن نيست

Dm..............Gm.................Dm...........Gm......Dm.......

اگه عشقي نباشه آدمي نيست , اگه آدم نباشه زندگي نيست

Dm.........A....................Bb........A.........................Gm......

نپرس از من چه آمد بر سر عشق , جواب من به جز شرمندگي نيست
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 662
  • بازدید ماه : 1,623
  • بازدید سال : 10,955
  • بازدید کلی : 158,624