loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 3773 پنجشنبه 1391/06/09 نظرات (0)
Am-------F---------G----------Am
من از او خاطره دارم من از او خاطره دارم
Am----F-------G------------------
خاطراتی خوب و زیبا مثل زیبایی رویا
Am-------F---------G---------------
من از خاطره دارم من از او خاطره دارم
Am---F---------G-------------------
خاطراتی خوب و شیرین مثل زیبایی آغاز
-----Am--------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , عاشقم از روز ازل
-------Am------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , پابند عشقش تا ابد
Am------F--------G----------------
من از او خبر ندارم اینو من باور ندارم
Am---------F-----G---------------
باور تنهایی موندن باور تنهایی خوندن
Am-----------F-------G-----------------
باور بازی رو باختن یا غمار عشق رو بردن
Am--------F---------G----------------
توی این دیار غربت حتی بودن حتی مردن
-----Am--------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , عاشقم از روز ازل
-------Am------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , پابند عشقش تا ابد
Am-/F---------G--------Am--/-F------G--Am
اگه ا بره که با رون میزنه , میزنه به موج دریا میزنه
-------Am-------F--G---------F-------------G-----
میزنه به دشت و صحرا میزنه , دلمه که داره فریاد میزنه
-----Am--------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , عاشقم از روز ازل
-------Am------G----------F-------
عاشقم , عاشقم من , پابند عشقش تا ابد
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 630
  • بازدید ماه : 536
  • بازدید سال : 9,868
  • بازدید کلی : 157,537