loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 573 پنجشنبه 1391/06/09 نظرات (0)




6/8



D....................G............................D.....................G...................D

تو سينه اين دل من ميخواد آتيش بگيره , مونده سر دوراهی چه راهی پيش بگيره

D..A.........D....................G.....D...A..................D............G

يکی حالا پيدا شده قدر اونو ميدونه , رگ خواب يار منو رقيب من ميدونه

D..A.........D....................G.....D...A..................D............G

يکی حالا پيدا شده قدر اونو ميدونه , رگ خواب يار منو رقيب من ميدونه


D.....................G........................A.....................D

وای دارم آتيش ميگيرم , ديگه از غصه و غم , دلم ميخواد بميرم

D.....................G........................A.....................D

وای اگه برگرده پيشم , براش پروانه ميشم , ازش جدا نميشم

D..A...........D....................G.....D...A............D.................G

نميتونه مرغ دلم از حسودی نميره , نميدونه روی کدوم شاخه بايد بخونه

D................G.............................D.....................G.............D

اگه يه روز ببينم کسی براش ميميره , حسودی رو مياره دلم آتيش ميگيره

D...A.................D....................G.....D..A............D...........................G

ميترسم حرفای خوبی توی گوشش بخونه , ميترسم اون تا به سحر تو خلوتش بمونه

D.....................G........................A........................D

وای دارم آتیش ميگيرم , ديگه از غصه و غم , دلم ميخواد بميرم

D.....................G........................A.....................D

وای اگه برگرده پيشم , براش پروانه ميشم , ازش جدا نميشم

D..A.........D....................G.....D...A..................D............G

يکی حالا پيدا شده قدر اونو ميدونه , رگ خواب يار منو رقيب من ميدونه
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 664
  • بازدید ماه : 1,625
  • بازدید سال : 10,957
  • بازدید کلی : 158,626