loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 454 پنجشنبه 1391/06/09 نظرات (0)

3/4

….……Dm…………………………………………………….Am

يه دل ميگه برم برم يه دلم ميگه نرم نرم

Am-Dm-E………………………………………………………..Am

طاقت نداره دلم دلم بي تو چه كنم

……..……Dm…………………………………………………….Am

پيش عشق اي زيبا زيبا خيلي كوچيكه دنيا دنيا

Am…E…………………………F…………….Am

با ياد توام هرجا هرجا تركت نكنم

….….……Am …………………………………………….Dm……..Am

سلطان قلبم تو هستي تو هستي دروازه هاي دلم را شكستي

Am….……E……………………………………Dm……….Am

پيمان ياري به قلبم تو بستي با من پيوستي

…………Am………………………………………Dm………….Am

اكنون اگر از تو دورم به هرجا بر يار ديگر نبندم دلم را

Am…Em…………………………………Dm……….Am

سرشارم از آرزو و تمنا اي يار زيبا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 645
  • بازدید ماه : 1,606
  • بازدید سال : 10,938
  • بازدید کلی : 158,607