loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 229 چهارشنبه 1391/06/08 نظرات (0)
ریتم 4/2 یا مومبا


گام سی مینور مینور نسبی ر ماژور






Bm G


میون این همه فریب تو این همه حیله دیگه


A Bm


تا اطلاع ثانوی عاشقی تعطیله دیگه


Bm G


تا اطلاع ثانوی نه حرف دارم نه حنجره


A G Bm


عشقم رو زندون میکنم پشت هزار تا پنجره


Bm A


نگاهمو پس میگیرم یه مشت به دیوار میزنم


Em Bm


جمله دوست دارم کنج دلم داد میزنم


D Bm


تا اطلاع ثانوی عاشقی تعطیله دیگه


G F# Bm


میون این همه فریب تو این همه حیله دیگه


Em


تا اطلاع ثانوی عشقت رو بیخیال میشم


A Bm


گوشه ای تنها میشینم همدن ماه و سال میشم


Em


تا اطلاع ثانوی نه من دیگه نه تو دیگه


A Bm


تا اطلاع ثانوی برو دیگه برو دیگه






دلت رو با من یکی کن چشمات پر کن از دروغ


D Bm


دورنگی ها رو خط بزن تو این شبای بی فروغ






جمله به جمله خط بخط شونه به شونه پا به پام


D Bm


بزار که باورم بشه همونی هستی که میخوام
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 746
  • بازدید ماه : 1,707
  • بازدید سال : 11,039
  • بازدید کلی : 158,708