loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 217 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (0)
Am Bb Gm Dm
دستای من سرده یعنی که من تنها یعنی ازت دورم یعنی تورو میخوام
Am Bb Gm Dm
دستای من سرده یعنی که دلتنگم یعنی برای تو با گریه میجنگم
C Dm
به عشق تو قسم به جون تو میمیرم واسه چشمای قشنگت
C Dm
به جون تو بدون تو میمیرم واسه چشمای قشنگت
Bb C
به عشق تو به جون تو میمیرم واسه چشمای قشنگت
Am Bb Gm Dm
دستای من سرده یعنی که دل کندی یعنی که غمگینم اما تو میخندی
Am Bb Gm Dm
دستای من سرده یعنی که پر دردم یعنی دلم میخواد پیش تو برگردم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 736
  • بازدید ماه : 1,697
  • بازدید سال : 11,029
  • بازدید کلی : 158,698