loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 409 پنجشنبه 1391/06/09 نظرات (0)



.......B.............D.........A........D.....G#m.............E

تو هم با من نبودي , مثل من با من , و حتي مثل تن با من

.......B......D.............A........D...G#m.............E

تو هم با من نبودي , آنكه مي پنداشتم , بايد هوا باشد

C#m........G#m..C#m........A.....D.....E.............B..................E......B..C#m

و يا حتي , گمان ميكردم اينطور , بايد از خير خبرچينان , جدا باشد تو هم با من نبودي

.........B..........D.......A...D...G#m.............E

تو هم از ما نبودي, آنكه ذات درد را, بايد صدا باشد

C#m........G#m..C#m........A.....D..........E.............B..................E....B..C#m

و يا با من چنان همسفره شب , بايد از جنس منو عشقو, خدا باشد , تو هم از ما نبود

....C#m..............G#...B............................E

تو هم مومن نبودي , بر گليم ما, و حتي در حريم ما

C#m........G#m..C#m.........A..................D..........E.......B.................A.....B.........C#m

ساده دل بودم كه ميپنداشتم , دستان نا اهل تو بايد, مثل هر عاشق , رها باشد تو هم از ما نبودي

E....A...................G#m......C#m.........G#m

تو هم با من نبودي يار, اي آوار, اي سيل مصيبت بار
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 612
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 9,850
  • بازدید کلی : 157,519