loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 623 چهارشنبه 1391/06/08 نظرات (0)

ریتم : آرپژ


Fm cm


اگه تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت


Bbm Cm add9


چشم به راه تو میمونم با دلی پر از صداقت


Cm Fm


اگه با اشکای گرمم دل سنگ برام بسوزه


Bbm Cm add9


اگه جسم من بپوسه بعد دنیای دو روزه


G Ab Bbm


اگه نقش قصه ها شی مه روی قله ها شی


Ab Bbm


بری و از من جدا شی اگه باشی يا نباشی


Cm Bbm Abm


نه فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خسته ام


Fm G


این تویی که میپرستم سرسپرده تو هستم


II: Cm add9 - Ab - Fm - G :II






Cm Ab


اگه جای تو به این دل همه دنیا رو ببخشن


Bbm Cm add9


میگذرم از هر چه دارم اگه باشی عاشق من


Cm Fm


اگه زنجیر به پاهام اگه فقل و اگه صد بند


Bbm Cm add9


میرسم هر جا که هستی به تو و عشق تو سوگند


G Ab Bb


اگه باشی تاجی بر سر یا که از ذره ای کمتر


Ab Bb


دل من داغ تو داره تا ابد تا روز آخر


Cm Bbm Abm


نه فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خسته ام


Fm G


این تویی که می پرستم تو بتی من بت پرستم


II: Cm Bb - Bb Ab - Ab Fm -G :II






Cm Bb Cm Bb Cm


اگه با یک قلب تب دار بشم از عشق تو بیما ر


Fm Bb Cm


یا وجود عاشقم رو ببرن تا چوبه دار


Bb Cm Bb Cm


اگه زندگیم فنا شه طعمه خشم خدا شه


Fm Bb Cm


یا که از حسرت عشقت روحم از بدن جداشه


G Ab Bb


اگه قلبمو شکستی رفتی و از من گسستی


Ab Bb


مهربون یا خود پرستی هر چه هستی هر که هستی


Cm Bbm Abm


نه فقط عاشقت هستم مرحمی رو قلب خسته ام


Fm G


اين تويی که می پرستم سر سپرده

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 705
  • بازدید ماه : 1,666
  • بازدید سال : 10,998
  • بازدید کلی : 158,667