loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 483 پنجشنبه 1391/06/09 نظرات (0)
Dm......A / Bb.........Dm......Gm.............A..........Gm...................Dm

عشق، به شکل پرواز پرنده س..........عشق، خواب یه آهوی رمنده س

Dm........A / Bb..........Dm.......Gm................A...........Gm.................

من، زائری تشنه زیر باران...............عشق، چشمه آبی اما کشنده س

A...........Gm.........................D

من، می میرم از این آب مسموم

Dm........A / Bb...........A......................Dm..............

اما اونکه، مرده از عشق، تا قیامت هر لحظه زنده س

A..............Gm.....................D

من، می میرم از این آب مسموم

Dm........A / Bb.......A............Dm....................

مرگ عاشق، عین بودن، اوج پرواز یه پرنده س

*********************************

Bb..........................................................C...............................................Dm

تو که معنای عشقی، به من معنا بده ای یار.......دروغ این صدا رو به گور قصه ها بسپار

Dm....................................C...............

صدا کن اسممو، از عمق شب ، از نقب دیوار

Bb..............................................................................C.................................

برای زنده بودن، دلیل آخرینم باش...........منم من، بذر فریاد، خاک خوب سرزمینم باش

Dm..........Bb......................C............

طلوع صادق عصیان من، بیداریم باش

***************************

Dm......A / Bb.....Dm.....Gm..............A......................Gm............

عشق، گذشتن از مرز وجوده..............مرگ، آغاز راهه قصه بوده

Dm.....A / Bb........A........Dm..................................A...........Gm........................D

من، راهی شدم نگو که زوده...........اون کسی که، سرسپرده، مثل ما عاشق نبوده

Dm.......A / Bb..............A..............Dm....................A.............Gm.......................D

من، راهی شدم نگو که زوده..........اما اونکه، عاشقونه، جون سپرده، هرگز نمرده




تو که معنای عشقی ...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 1,634
  • بازدید سال : 10,966
  • بازدید کلی : 158,635