loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 334 پنجشنبه 1391/06/09 نظرات (0)
4/4

Am G Em Am

ايران بانو مادر من از من اگر چه دوره دلم براي ديدنش يه پارچه شوق و شوره

Am G Em Am

ايران بانو مادر من فرشته ي سپيد پوش (بالشو وا كرده من و بگيره توي آغوش)*2

Am G F G Am G F G

ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی

Am G Am

مي خوام تو بوي پيرهنش برم خود عشق و برم تا قصر شیرین و تا بيستون و فرهاد

Am G Am

برم با عطر دامنش تا گلاي بيابون تا خلف خيس ليلي ها تا گريه هاي مجنون

Am Dm G Am

(ايران بانو مادر من سالار هر چي مادره

Am Em G Am

ابران بانو مادر من از هر چي مادر سره)*2

Am G F G Am G F G

ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی

Am G F G Dm G Dm Am

اگه من و بغل كنه تو بغلش ميرم خواب کودكيم و خواب ميبينم رو پشت بوم مهتاب

Am G F G Dm G Dm Am

مي خوام برم با قصه هاش تا خاطرات شيرين تا عيدي هاي نوروز و تا سفره هاي هفت سين

Am Dm G Am

(ايران بانو مادر من سالار هر چي مادره

Am Em G Am

ابران بانو مادر من از هر چي مادر سره)*2

Am G F G Am G F G

ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی ايران بانو مادر من هه هه هه هه هی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 660
  • بازدید ماه : 1,621
  • بازدید سال : 10,953
  • بازدید کلی : 158,622