loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 186 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (0)
m Cm Gm Cm

میگی تقصیر منه گناهمو نمیدونم از اینکه عاشق توام بدجوری من پشیمونم

Gm Cm Gm Cm

هرچی که بود بهونه بود از رفتنت نشونه بود من ولی هرچی که میگم حرفای عاشقونه بود

Gm Cm Gm Cm

انقدر غمم زیاده که دارم دق میکنم میگذرم از تو و چشمات اینو ثابت میکنم

Cm Gm G# Cm Gm Cm

آخه چقدر غرورمو شکستی و دم نزدم صبرم دیگه تموم شده با اینکه عاشق توام
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 703
  • بازدید ماه : 1,664
  • بازدید سال : 10,996
  • بازدید کلی : 158,665