loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 265 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (0)
D Bm D

پیش تو باز کم آوردم خیلی بد شد

Em Bm

قسم دروغی خوردم خیلی بد شد

D Bm D

با غریبه منو دیدی خیلی بد شد

Em Bm

پشت من چیا شنیدی خیلی بد شد

Bm D Bm

به تو گفتم مثل تو زیاده اما واسه تو داشتم میمردم

Em Bm

تو رو با اون یکی دیدم کم آوردم

Bm Em

ولی من هر کاری کردم تو رو از یاد نمی بردم

D C Bm

اگه اشتباهی کردم آخرش چوبشو خوردم

Em

غیر تو هیچ کی ندیدم همه جا به تو رسیدم

D C Bm

از همه دنیا گذشتم تو رو با اون یکی دیدم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 716
  • بازدید ماه : 1,677
  • بازدید سال : 11,009
  • بازدید کلی : 158,678