loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 734 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (0)

Em Bm


به تو گفتم یادته . . . گفتی فقط تو رو می خوام . . . /

Bm Gbm^Em Gbm

گفتی که من یادم نمیاد . . . /

Em Bm

به تو گفتم یادته . . . یه وقتی می مردی برام . . . /

Bm A^G Gbm

گفتی که من یادم نمیاد . . . /

Em Bm

گفتی که کی ، کجا ، کدوم . . . قدیم رو هی نیار به روم /

Bm Gb

که عشق تازه ای خریدم . . . /

Em Bm

گفتی به کی گفته بودم . . . برو ، که اشتباه شده /

Bm Gb

برو دیگه ازت بریدم . . . /

G A Bm

عروسکی تازه خریدی، چند روزی رو باهاش پریدی /

Gb G

ولی اونم دل تو رو زد . . . /

G A Bm

با اون عروسکای مفتی زدی به هم چه زود و گفتی /

Gb G

از اونا هم خوشم نیومد . . . /

G A Bm

حالا که برگشتی سراغم یه ذرّه هم دوست ندارم /

Gb G

دلم دیگه تو رو نمی خواد . . . /

G A Bm

میگم قیافه تون چه اَشناست دیدیم همو یه جایی شاید /

Gb G

ولی افسوس یادم نمیاد . . . /

(ریتم: 4/4)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 733
  • بازدید ماه : 1,694
  • بازدید سال : 11,026
  • بازدید کلی : 158,695