loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 430 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (0)
Em Am Am Am


اَیینه های دل تو، یکی یکی شکسته شد /

Am G G Em

پنجره های قلب تو، به روی نور بسته شد /

Em Em Am Am

باور تلخ مرگ من، بین سیاهیای شب /

Am Am G G

از اون همه خاطره ها، مرثیه ای مونده رو لب /

F^C G G Am

دلت میخواد تا بدونی اون که دوسش داشتی کجاست /

Am Am G F G G F

اون بالا تو اَسمونا، بهشت زیبای خداست . . . /

Am G G F

یه لحظه چشماتو ببند، ببین هنوز دوست دارم /

Am G G F

شبا که خوابت نمیره، منم به یادت بیدارم /

Am G G F

گریه نکن برای من، رسم زمونه همینه /

Am G G F

من هنوزم پیشتم، نگاه تو نمی بینه . . . /

Em Em Am Am

گریه نکن عزیز من، پنجره ها رو وا بکن /

Am Am G G

بازم مث گذشته ها، تو اَسمون نگاه بکن /

G G C C

فقط به خاطرت بیار که زندگی یه فرصته /

G G F F F F

برای هرمسافری که تشنه ی محبّته . . . /

(ریتم: 4/4)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 663
  • بازدید ماه : 1,624
  • بازدید سال : 10,956
  • بازدید کلی : 158,625