loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 160 دوشنبه 1391/06/06 نظرات (0)
Am Dm

تو که از اولشم جای من یکی دیگه توی قلبت بود

Am Dm

بگو به من که تو هر کاری کردی درسته نگو حقت بود

C Bb

تو که از اسمم و عشقم و حسم و قلبم دلت و کندی

Dm C Bb

به چشای من ساده ی بی کس تنها داری میخندی

Am Dm

همیشه دروغ میگفتی واسه من میمیری

Am Dm

بگو عاشقم نبودی تو که داری میری

Bb C

به خدا همش دروغه که من و دوس داری

Dm Bb C

تو که روی قلب من اینجوری پا میذاری

Am Dm

بگو این دروغ دوست داشتنی و این بارم

Am Dm

باز بگو بی تومیمیرم بگو دوستت دارم

Bb C

من که این همه دروغ تو رو باور کردم

Dm Bb C

یه دفه دیگه بگو بگو که برمیگردم

Am Dm

تو که از همه حرفایی که به تو گفتم چیزی یادت نیست

Am Dm

تو که میذاری میری و من اینجا میمونم با چشای خیس

C Bb

تویی که ازم گذشتن آسونه واست مثل بازیچم

Dm C Bb

چجوری بهم میگفتی که مثل قدیما عاشقت میشم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 159
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 732
  • بازدید ماه : 1,693
  • بازدید سال : 11,025
  • بازدید کلی : 158,694