loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 1227 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (0)
# E Fm


گريه هاي تو واسه من ديگه هيچ رنگي نداره نمي خوام با من بموني برو از روزگارم

Fm# D Cm# E D

ديگه جايي نداري توي اين قلبه شکسته زندگي با تو محاله

#E Fm

تو هموني که مي گفتي زندگي با من خيلي قشنگه نمي دونستم که حرفات همش از روي نيرنگه

Fm# D Cm# E D

حالا اينو مي دونم گرچه حالا خيلي ديره زندگي با تو محاله

#D E Fm

تنه شنيدم از همه که تو وفا نداري دارم تو چشمات مي بينم مي خواي که جا بذاري

Fm# Cm# E

منم يکي مثله همه تو قلب تو شلوغه گريه نکن که گريه هات براي من دروغه
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 759
  • بازدید ماه : 1,720
  • بازدید سال : 11,052
  • بازدید کلی : 158,721