loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 185 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (0)

ریتم:۴/۴

A#m Fm
امشب میخوای بری بدون من خیسه چشای نیمه جون من
Cm Eb Db
حرفام نمیشه باورت چیکار کنم خدایا
Fm Bbm
راحت داری میری که بشکنم عشقم بزار نگات کنم یکم
Fm Eb Db Eb
شاید با هم بمونه دستای ما
Db Eb Fm
به جون تو دیگه نفس نموده واسه ی من نرو تو هم دیگه دلم رو نشکن
Fm Cm Eb
دلم جلو چشات داره میمیره
Db Eb Fm
نگام نکن بزاردلم بمونه روی پاهاش فقط یه ذره آخه مهربون باش
Fm Cm Eb
خدا ببین چه جوری داره میره
A#m Fm
آره تو راست می گی که بد شدم آروم میگی که جون به لب شدم
Cm Eb Db
امشب بمون اگه بری چیزی درست نمیشه
Fm Bbm
ساده نمیشه بی خبر بری عشق ام بگو نمیشه بگذری
Fm Eb Db Eb
از من بگو کنارمی همیشه
Db Eb Fm
تو رو خدا ببین چه حالی ام نگو که میری دلم میخواد که دستمو بگیری
Fm Cm Eb
نرو بدون تو شکنجه میشم
Db Eb Fm
پیش ام بمون دیگه چیزی نمیگم آخریشه کسی واسم شبیه تو نمیشه
Fm Cm Eb
بمون الهی من واست بمیرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 739
  • بازدید ماه : 1,700
  • بازدید سال : 11,032
  • بازدید کلی : 158,701