loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 3385 چهارشنبه 1391/06/08 نظرات (0)
Em ... Bm
چرا تو جلوه سازه ای
....... Bm
بهار من نمی شوی
........... Em
چه بوده آن گناه من
.......... Bm
که يار من نمی شوی
Bm .. C ... D ... Em
بهار من گذشته شايد

*
........ Em
شکوفه جمال تو
........... Bm
شکفته در خيال من
...... Em
چرا نميکنی نظر
........ Bm
به زردی جمال من

بهار . . .

*
Bm
تو را چه حاجت نشانه من
Bm ... Em .......... B ........ A
تويی که پا نمی نهی به خانه من
Bm . Em ..... B ........... A
چه بهتر آنکه نشنوی ترانه من
........... Em
نه قاصدی که از من آرد
........... Bm
گهی بسوی تو سلامی
......... Em
نه رهگذاری از تو آرد
....... Bm
گهی برای من پيامی

بهار . . .

*
Bm
عفت چو کوهی به شانه من
Bm .. Em ......... B ......... A
ولی تو بی غم از غم شبانه من
Bm .. Em ....... B ........ A
چو نشنوی فغان عاشقانه من
........... Em
خدا تو را از من نگيرد
........ Bm
نديدم از تو گر چه خيری
......... Em
به ياد عمر رفته گريم
.............. Bm
کنون که شمع بزم غيری

بهار . . .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 783
  • بازدید ماه : 1,744
  • بازدید سال : 11,076
  • بازدید کلی : 158,745