loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 221 دوشنبه 1391/06/06 نظرات (0)

 آهنگ عشق من

ریتم : 2/4

 

Am    A#        C  Gm    Am          A#    Am      A#            C  A#      C        Dm             

 

 

عشق منو پس نزنی  به قلب من دست نزنی ... جایی كه داره تو دلت   به پای هوس نزنی

 

Am    A#      C Gm  Am      A#   Am    A#       C A#     C     Dm                        

 

یاد منو گم نكنی اسیر مردم نكنی ... مجنونتو توروخدا   سر در گم نكنی

 

Am      A#              C Am     A#     C    Gm      Am       A#  Am        A#     C               

 

منو نذاری بی خبر     بیام بگن رفتی سفر ... خدا نیاره بشنوم   از عشق من كردی حذر

 

 

Am    A#        C  Gm    Am          A#    Am      A#            C  A#      C        Dm             

 

عشق منو پس نزنی  به قلب من دست نزنی ... جایی كه داره تو دلت   به پای هوس نزنی

 

Am    A#      C Gm  Am      A#   Am    A#       C A#     C     Dm                        

 

یاد منو گم نكنی اسیر مردم نكنی ... مجنونتو توروخدا   سر در گم نكنی

 

Am     A#            C  Gm      Am    A#    Am    A#         C  A#      C        Dm              

 

از تو دلت كنده نشم عاشق بازنده نشم ... آبرو دارم پیش دل   یه وقتی شرمنده نشم

 

Am     A#         C Gm       Am     A#    Am   A#           C A#    C        Dm                 

 

اشک منو در نیاری رو عهدمون پا نذاری ... حیثیت عشق منو    حراج چشمات نذاری

 

Am       A#           C  Am      A#      C    Gm    Am        A#  Am  A#        C                

 

مهرمو از دل نگیری كه از دل من نمیری ... فقط برای دلخوشی بگو كه بی من میمیری

 

Am     A#            C  Gm      Am    A#    Am    A#         C  A#      C        Dm              

 

از تو دلت كنده نشم عاشق بازنده نشم ... آبرو دارم پیش دل   یه وقتی شرمنده نشم

 

Am       A#           C  Gm     Am     A#   Am     A#         C A#     C       Dm                

 

مهرمو از دل نگیری كه از دل من نمیری ... فقط برای دلخوشی بگو كه بی من میمیری


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 648
  • بازدید ماه : 1,609
  • بازدید سال : 10,941
  • بازدید کلی : 158,610