loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 201 یکشنبه 1391/06/05 نظرات (0)

آهنگ آخرین نفس

ریتم:2/4

Bb...................Cm 

 

دست منو بگیر نترس از سكوت این قفس

 

Cm........Bb........Ab....................Gm

 

من با توام رفیق من حتی تا آخرین نفس

 

Bb................Cm

 

به حرمت رفاقتی كه بسته پای دلمو

 

Cm........Bb.........Ab..............Gm

 

به قلب مهربون تو تموم نكن صبر منو

 

Gm.........................Bb....................Cm

 

یادت میاد روزی رو كه احدمونو بستیم به هم

 

Bb..........Ab......................Gm

 

واسه محكم شدنش به پای هم خوردیم قسم

 

Gm....................Bb.......................Cm

 

حالا میگی تنهام بزار تو نشو اسیر این حصار

 

Cm.......Bb..........Ab.............Gm

 

باور نمیكنم تویی تورو خدا دووم بیار

 

Bb...................Cm

 

قلب منو نشكن عزیز تیشه به جای پات نزن

 

Cm.......Bb..............Ab.....................Gm

 

من پا به پات میام رفیق تا لحظه ی رها شدن

 

Bb................Cm

 

وجود تو برای من دنیاییه همینو بس

 

Cm..........Bb...........Ab.................Gm

 

یادم نرفته اون قسم شریكتم ای هم نفس

 

Gm.......................Bb..................Cm

 

دست منو بگیر نترس از سكوت این قفس

 

Bb.......Ab....................Gm

 

من با توام رفیق من حتی تا آخرین نفس

 

Gm....................Bb................Cm

 

به حرمت رفاقتی كه بسته پای دلمو

 

Cm.........Bb.........Ab...............Gm

 

به قلب مهربون تو تموم نكن صبر منو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 798
  • بازدید ماه : 1,759
  • بازدید سال : 11,091
  • بازدید کلی : 158,760