loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 1268 یکشنبه 1391/06/05 نظرات (0)

خواننده : رضا صادقی

 

Bm

  ميدونم برات عجيبه اين همه اصرار و خواهش

                   F#m                         E

اين همه خواستن دستات بدون حتی نوازش

                      F#m                      Bm

ميدونم كه خنده داره واسه تو گريه ي دردم

F#m                   D                           E

ميگذري از من و ميري اما باز من برميگردم

                                                 Bm

ميدونم برات عجيبه من با اون همه غرورم

                      F#m                        E

پيش همه ي بديهات چه جوري بازهم صبورم

                    F#m                      Bm

ميدونم واسه ات سواله كه چرا پيشت حقيرم

F#m                   D                      E

دور ميشي منو نبيني باز سراغتو ميگيرم

                                             Bm

ميدوني چرا هميشه من بدهكار تو ميشم

                       F#m                          A

وقتي نيستي هم يه جوري با خيالت راضي ميشم

                      F#m                    Bm 

ميدوني واسه چي از تو من ميبينم و ميخندم

F#m                 D                     E                                              

تا نبيني گريه هامو هردو چشمامو ميبندم

                                                        Bm

چاره اي جز اين ندارم آخه خون شدي تو رگهام

                   F#m                         E

ميميرم اگه نباشي بي تو من بدجوري تنهام

                      F#m                          Bm

ميدونم يه روز ميفهمي روزي كه دنيا را گشتي

F#m                   D                           E

من چجوري تو را خواستم تو چجور ازم گذشتي

 

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 753
  • بازدید ماه : 1,714
  • بازدید سال : 11,046
  • بازدید کلی : 158,715