loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 297 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (0)

Em..F………………………..Em Em…F…………………….Em


الهی که شفا پیدا کنی تو واسه دردات دوا پیدا کنی تو






Em......................Am……… Em……………………Am


تو این دنیا که بی وفایی رسمه رفیق با وفا پیدا کنی تو






Em..... F…………… Am…………………………Em


عمرا تموم دنیارو بگردی مثه من عاشقی پیدا کنی تو






Em..F………………………..Em Em…F…………………….Em


نرو افسانه من نا تمومه بدون اگه بری کارم تمومه






Em......................Am……… Em……………………Am


بهت گفتم بیا دنیای من باش کنارت حتی مردن ارزومه






Em..... F…………… Am…………………………Em


شنیدم تو دلت انگار میگفتی که عاشقی کجاست وفا کدومه














Am) F Dm Em )x2










Em..F………………………..Em Em…F…………………….Em


میخوام به سردیه شبهام بخندم میخوام به پوچیه فردام بخندم






Em......................Am……… Em……………………Am


وقتی میبینمت با دیگرونی تو اوج گریه هام میخوام بخندم






Em..... F…………… Am…………………………Em


میخوام داد بزنم تنهایه تنهام میخوام وقتی میگم تنهام بخندم






Em..F………………………..Em Em…F…………………….Em


منم تو شهر غم زندونیه تو غم و غصه دل ارزونیه تو






Em......................Am……… Em……………………Am


نگو دوستت دارم به یه غریبه میشه اون مثه من زندونیه تو






Em..... F…………… Am…………………………Em


رسیده اون شبی که تو میخواستی چه بده اخر مهمونیه تو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 811
  • بازدید ماه : 1,772
  • بازدید سال : 11,104
  • بازدید کلی : 158,773