loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 148 چهارشنبه 1391/06/08 نظرات (0)
Gm G# Gm Cm


شوق سفرنداشتی قسط گذر نداشتی من باتو زنده بودم (اما خبر نداشتی) ۲بار

Cm Gm G# Gm Cm

رفتیو توی قلبم یادتو جا گذاشتی روی تموم حرفات (یکدفه پا گذاشتی) ۲ بار

Cm G# A# Cm

بی تو کدوم ستاره پابه شبم بذاره ابر کدوم آسمون رو تشنگیم بباره

Cm G# A# Cm

بی تو چی مونده با من جز یه صدای خسته جز یه نگاه خاموش (جز یه دل شکسته) ۲بار

Gm Cm Gm Cm

(( بالو پرم بودی خبر نداشتی تاج سرم بودی خبر نداشتی

Gm G# Gm Cm

سایه به سایه هر طرف که بودم همسفرم بودی خبر نداشتی)) ۲ بار

Gm G# Gm Cm

پرزدیو ندیدی باله سفر نداشتم گفتی رهاشو اما من دیگه پر نداشتم

Cm G# A# Gm Cm

کوهه غمو رو شونم دیدیو بر نداشتی من باتو زنده بودم اما خبر نداشتی اما خبر نداشتی



شوق سفر نداشتی....
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 807
  • بازدید ماه : 1,768
  • بازدید سال : 11,100
  • بازدید کلی : 158,769