loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 325 دوشنبه 1391/06/06 نظرات (0)
ریتم : ۴/۴ راک ولی از ۸/۶ راک هم میتونید استفاده کنید.


Bm C Bm C Bm C Bm

چرا دوباره یاد من کردی یادمه اون دمه آخر حتی نگاهمم نکردی

Bm C Bm C Bm C Bm

دیدی به حرفم رسیدی که گفتم خودت میری خودتم برمیگردی

Bm C Bm C Bm

مگه من به تو بد کردم مگه جاتو پر کردم

Bm C Bm C Bm

دلیل این جدایــــی رو بگو تا شاید برگردم

Bm C Bm C Bm

فدای اون مرامت که منو ساده رها کردی

Bm C Bm C Bm

بگو گناهم چی بــود که دل و راتو سوا کردی
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 834
  • بازدید ماه : 1,795
  • بازدید سال : 11,127
  • بازدید کلی : 158,796