loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 192 یکشنبه 1391/06/05 نظرات (1)

آهنگ زیبای فرصت زندگی

 

Cm    C#            Fm              Cm

 

فرصت زندگی داری بخاطرم خطر نکن

 

Cm    C#            Fm              Cm

 

به پای این شکسته دل جوونیتو هدر نکن

 

Cm    C#            Fm              Cm

 

حیفه بمونی با غم عشق من بی خانمون

 

Cm            C#            Fm              Cm

 

به شعله ها نگاه بکن منم یه شمع نیمه جون

 

Cm    C#               Cm          C#          Cm

 

میشناسمت ای خوب من وابسته ای مثل خودم

 

Cm          C#              Cm     C#          Cm

 

من نمیخوام درگیر این دردی بشی که من شدم

 

Cm         C#           Cm    C#      Cm

 

همینقدو بهت بگم خسته و وامونده شدم

 

Cm          C#        Cm    C#      Cm

 

تقدیر بی وفا میگه مهمون ناخونده شدم

 

Cm                    Eb                  Cm

 

اینکه بهت میگم برو خیال نکن که راحته

 

Cm     C#   Bbm        F         Cm

 

بدون که بعد رفتنت دلم فکر شکایته

 

Cm                 Eb               Cm

 

نگاه بی تفاوتم ترسیه از برگشتنت

 

Cm       C#        Bbm        F         Cm

 

خواستم بیفته از سرت عادت دلتنگ شدنت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ياسر در تاریخ 1348/10/11 و 9:47 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش سايت بسيار زيبايي داري ميتوانيم با هم تبادل لينك كنيم منو با نام(.::. كشتي كج .::.) لينك كن بعد لينكت رو برام ارسال كن
پاسخ : خیلی ممنون این نظر لطف شماست و در ضمن لینک شدی دوست عزیز .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 688
  • بازدید ماه : 1,649
  • بازدید سال : 10,981
  • بازدید کلی : 158,650