loading...
سایت رسمی دی جی جم
Owner بازدید : 1358 سه شنبه 1391/06/07 نظرات (0)

F#m Bm

اگه به تو نمیرسم این دیگه قسمت منه/

F#m Bm

نخواستم اینجوری بشه این از بخت بد منه/

F#m G

قد یه دنیا غم دارم اگه نبینمت یه روز/

F#m G

چطور دلت اومد بری عاشق چشماتم هنوز/

F#m Bm

فکر نمیکردم که یه روز اینجوری تحقیر بشم

F#m Bm

به جرم دوست داشتن تو اینجوری تنبیه بشم/

G F#m Bm

دار و ندارمو میدم ولی چشماتو نبند/

F#m Em G

دار و ندار من تویی به گریه های من نخند/

G F#m Bm

از همه دنیا من فقط دلخوش تو بودم ولی/

F#m Em G

دلخوشی تو نبودم دوسم نداشتی یه کمی/

----------------------------------

آکورد آهای تو که عشق منی

Cm Fm Cm

آهای تو که عشق منی فکر من باش یکمی/

Cm Fm Cm

به فکر من که عاشقم ولی تو بیخیالمی/

Ab Fm

به فکر من که بعد تو خسته و بی طاقت شدم/

Cm Fm

آهای به فکرتم هنوز به فکر من باش یکمی/

Cm Bb Ab Cm

آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم/

Gm Bb Ab Cm

آهای تموم زندگیم رو به غروبــه زندگیم/

Cm Bb Ab Gm

آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه می کشیم/

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا مطالب این سایت مفید است ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 140
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 745
  • بازدید ماه : 1,706
  • بازدید سال : 11,038
  • بازدید کلی : 158,707